onsdag den 4. november 2009

Strik

Jeg har været i studiepraktik på Textilseminariet i Viborg her i sidste uge.

Jeg har strikket blomster =) - har ellers stort set aldrig strikket før, så det var noget af en succes oplevelse =)

Derudover har jeg også lavet nogle forskellige bånd og broderet nogle knapper =)

Men det er strik det skal handle om.

Min ældste niece Line havde fødselsdag tidligere på måneden, og jeg har ikke kunnet finde ud af hvad jeg skulle finde på til hende i fødselsdagsgave. Men hun fortalte mig at hun ønskede sig en hue, så jeg lånte et par strikkepinde fra min mor, og så gik jeg ellers i gang med at strikke en lækker hue =)

Jeg fik strikket en hue i sort garn, og så satte jeg den ene af de blomster jeg lavede i Viborg på.

Jeg synes selv den er blevet ret god, så nu er jeg nødt til at lave en til mig selv også =)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar