fredag den 7. maj 2010

Jeg ved nu hvad de næste 3½ - 4 år af mit liv skal bruges på...

Jeg har søgt ind på Textilseminariet - "Proffesionsbachelor i Tekstile Fag og Formidling".

Jeg lavede en ansøgning i marts og fik så en optagelsesprøve tilsendt.
Emnet var " Vind, vinger og vingede væsner".

Da jeg altid har elsket mariahøner (og ja, der står mariAhøner, for jeg hedder jo Maria ;)), så valgte jeg at lave en mariahøne vest med rabarberblade på skuldrene. (Jeg lover at tage et billede af den snarest, så I kan se den).

Så tog jeg på ferie i en uge efter jeg afleverede projekt og redegørelsen.

Kommer hjem og tager til optagelsessamtale 2 dage efter ferien, det var så tirsdag i sidste uge.

Får herefter afvide at de regner med at kunne give os et forhåndssvar i løbet af den kommende uge.
Natten til mandag drømmer jeg at de siger nej til at tage mig ind på uddannelsen =(

Jeg tjekker min mail mandag, for regnede med at jeg ville få svar på mail, da alt andet er foregået på mail. Tjekker tirsdag, onsdag, torsdag - begynder så småt at blive panisk - og fredag er der heller ikke nogen mail.
Det skal så lige nævnes at jeg har været på "ferie" hos mine forældre hele ugen.

Da jeg så kommer hjem i eftermiddag og åbner min postkasse, så ligger der et brev fra Textilseminariet til mig........

Vi vil gerne tilbyde dig en studieplads.... =D

Jeg blev bare SÅÅÅÅÅÅÅ glad.

Så fra d. 16. august skal jeg til at pendle mellem Århus og Herning hver dag i næsten 3½ år. Men sikke meget håndarbejde jeg kan få lavet i toget. Det tager nemlig ca 1½ time hver vej.
Så masser af håndarbejde og film og serier på computeren =)

Synes bare lige jeg vil dele min gode oplevelse med jer =)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar